fredag 8. november 2013

Fredagskveld :)

Lenge siden sist! Kort oppsummert - mye som skulle fikses, ordnes og jobbes inn før ferie. En uke ferie, så mye som må jobbes inn etter ferie. Vekt opp i ferien 5-6 kilo, vekt ned etter ferie 5-6 kilo, så har vel egentlig ikke skjedd så mye allikevel, hehe :)

Nå begynner hverdagen så smått å ta form igjen. Jeg hadde som mål å gå ned litt mer enn jeg klarte før ferien, men jeg sliter virkelig med å komme meg videre nedover. For å være litt realistisk håper jeg å gå ned 2-3 kg til før min neste lille ferie i slutten av måneden, men er ikke sikkert kroppen vil det samme som meg.

Har begynt å ta kosttilskudd for å se om det kan ha en positiv effekt på hår og kropp, skader vel ikke å prøve i hvert fall...

Fortsatt god fredag, folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar