tirsdag 10. september 2013

Friskt driv...

Jeg er virkelig inne i en god driv om dagen. Trener stort sett hver dag og spiser veldig bra. Ingen brus og ingen mørk sjokolade. Jeg må bare være hard, for jeg vet med meg selv at litt ofte blir litt til, og vips så er det for mye. NEI er mye lettere å forholde seg til. Jeg har jo en ferietur i slutten av oktober som gulrot, og der blir det ikke noe nei :)

 I går gikk jeg en tur i bra tempo, og i alle bakker tok jeg i alt jeg kunne. Blir skikkelig god trening selvom man ikke løper. I dag ble det en time på sykkelen. Nå skal jeg hoppe i dusjen før det er natta - god onsdag!

4 kommentarer:

  1. flink du er!!
    Man skal virkelig ikke undervurdere en god gåtur!! Man får trent seg godt selv om man ikke løper ja.

    stå på så skal du se resultatene før ferien din!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Håper virkelig det altså, krysser fingrene :)

      Slett
  2. Så bra!!! Hærlig å lese at du er i en god rytme nå!

    Jeg er også sånn, "litt blir gjerne mer"! Så jeg må bare si nei! Hehe:)

    Kjør på videre frøken!! Sånt blir det resultater av!!!


    Backside.blogg.no

    SvarSlett