tirsdag 30. juli 2013

Frem og tilbake...

Det er ingen hemmelighet at sommeren ikke er min årstid pga. varmen. Denne sommeren derimot har det gått ganske bra, selv om det har vært varmt i det siste. På lørdag derimot hadde jeg min største down på lenge. Kroppen klarer ikke å holde unna for varmen, jeg blir sint, irritert, sur, uvel og i tillegg så er jeg så godtesyk at man skulle tro det var noe galt med meg. "Godtesyken" har en overraskende sterk kraft på både kropp og sinn... Hater å være så i ubalanse, så bra det er over :)

Uansett - fra å ha kontroll, og trene flere ganger i uken, til å ikke trene og spise litt mer og litt feil, for så å være tilbake. Frem og tilbake er liksom blitt min greie tydeligvis ;) Så lenge tilbakefallet ikke overstiger det man har oppnådd, så går det jo på en måte riktig vei allikevel. Neste planlagte utskeielse er bursdag neste helg. Har planer om å pusse opp litt på kjøkkenet, hyttetur(håper det er litt modne bær i skogen som kan bli med meg hjem) og litt annet i mellomtiden, så nok å henge fingrene i.

Ha en flott uke folkens, bare tre små dager til helg! :)

2 kommentarer:

  1. Offff, to skritt frem,og ett tilbake, to skritt frem og ett tilbake......

    Gjett om jeg vet hvordan det er.......og resultatet er at alt går halvparten så treigt, eller er det dobbelt så treigt?

    Samma,tungt er det iallefall.....skulle ønske de kunne bare rennnnne av, og forbli av.....sukk......

    Ønsker deg en flott uke videre.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg vet, så utrolig kjedelig, slitsomt og ting tar tiiid. Ha en super uke du også! :)

      Slett