søndag 9. juni 2013

Utfordring dag 7

Nok en treningsøkt er over, følte meg sliten i kroppen så dårligst tid så langt, men jeg gjennomførte. I morgen er det ny uke med nye muligheter, og masse å gjøre på jobb. Maten går greit, men jeg har spist litt for store porsjoner til middag de siste dagene. Jeg må jobbe med å få bedre porsjonskontroll!

Maten de siste dagene:

Fredag:
Lunsj - 2 kokte egg
Middag - altfor mye grillmat, både kylling, kotelett, små pølser og hjemmelaget is til dessert
Ble ikke flere måltider da jeg var helt kvalm etter altfor mye til middag...

Lørdag:
Lunsj - egg, bacon og litt stekt pølse
Middag - grillet små pølser og grillskiver?! (en passe porsjon :)) + nydelig jordbærsmoothie
Lørdagskos - bringebær (en kurv på 125g)
Kvelds - pølse på gaffel (ca. 50g)

Søndag:
Lunsj - 2 småpølser og en grillskive(rester fra gårsdagens grilling)
Middag - svinefilet, halloumi og salat med rømme m/litt søtning

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar