onsdag 12. juni 2013

Utfordring dag 11

Utfordringen går mot slutten, og i morgen er siste innspurt. Gleder meg egentlig litt for har fått gnagsår helt øverst på låret/rumpa, av å bruke så mye tid på sykkelsetet. Det blir også så sent at jeg er unaturlig trøtt og sliten på dagtid. Jeg ser også at syklingen går opp og ned for hver dag, så kan nok være lurt å sykle f.eks. 3 dager i uken eller annenhver dag, for å få tid til å hente seg inn igjen etter hver økt. Jeg har også overtrent armer, så jeg må jobbe med variasjon og ikke bli for ivrig...

Oppsummering kommer i morgen/fredag, så da får vi se om innsatsen har gitt uttelling...

2 kommentarer:

  1. Hei spreka !!

    Du er ett råskinn da, imponert!!

    Send gjerne over noe treningsvibber om du har :)

    Ha en aldeles strålende uke!!

    SvarSlett
  2. Takk det samme! Var høyt oppe på treningen, men det går veldig opp og ned for meg. Sender over alt jeg har altså ;)

    SvarSlett