torsdag 30. mai 2013

Liten oppdatering...

Dagene går så utrolig fort, så i morgen er det allerede fredag. Jeg gleder meg litt ekstra for jeg skal på hytta :) Jeg pleier å være på hytta mest om høsten for da er det masse sopp og bær som skal plukkes. Pleier da å plukke ganske mye, spesielt sopp, så jeg har gjennom hele året. Det er litt tidlig for dette nå, så i helgen blir det kun avslapping og kos.

På slankefronten går det greit nok, men jeg er veldig godtesyk og sulten om dagen. Jeg prøver virkelig å være flink og ta de riktige valgene, men spiser nok litt større porsjoner enn jeg burde. Jeg har også spist litt for mye lavkarbobarrer for å ikke bli helt "gæær'n". Så er fornøyd med at det ikke har sklidd helt ut, men lei og sliten av å ha lyst på noe hele tiden. Dette er jo noe som går opp og ned uten at jeg klarer å styre det, så håper virkelig neste uke blir bedre.

Happy friday! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar